Gamificació
Amb aquest joc passejarem per Tàrraco com si fóssim autèntics romans. Dividirem la classe en els diferents estaments de la societat. En cada recinte monumental, muralla, circ i amfiteatre, els alumnes hauran de superar diferents reptes, que podran
ser individuals o grupals, el que els portarà a entendre com era la cultura romana.
*Preus de les entrades als monuments no incloses.
Retrocedir en el temps no ho podem fer. Imaginar com era la societat medieval ens resulta complicat. Per què no intentar recrear una societat medieval entre tota la classe? Dividirem el grup en els diferents estaments de la societat medieval: senyor feudal,
monjo, mestre sabater, argenter, comerciant, joglar, camperol... Seguint uns objectius haurem de viure o sobreviure durant un matí en funció de la nostra classe social. D'aquesta manera coneixerem el funcionament de la societat medieval.
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
Peratallada, Montblanc , Tossa de Mar, Altafulla, Besalú, Vic, Guimerà, Hostalric i Mura.
Imaginar com podien ser les condicions de vida a finals del S. XIX no és fàcil!! Amb aquesta activitat cada alumne s'endinsarà en un personatge de l'època industrial, així que hi haurà l'amo, l'encarregat, les monges, els obrers, les obreres.... Els alumnes
seguiran uns objectius corresponents a la seva classe social i interrelacionant-se amb la resta de companys els hauran d'anar realitzant. Així descobriran els seus problemes, els seus drets, els seus objectius, les seves necessitats i el seu dia a dia
Per realitzar aquesta activitat us proposem:
La Colònia Güell i Sitges.